کارلو آنچلوتی: کوئنترائو با جدیت تمرین نمی کند؛ رونالدو یک رهبر ذاتی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کوئنترائو با جدیت تمرین نمی کند؛ رونالدو یک رهبر ذاتی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کوئنترائو با جدیت تمرین نمی کند؛ رونالدو یک رهبر ذاتی است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه پرتغالی A Bola، راجع به سه بازیکن پرتغالی ترکیب خود، یعنی په په، کریستیانو رونالدو و فابیو کوئنترائو صحبت کرد.

طرفداری- به نقل از AS، آنچلوتی به شدت از بازیکن شماره 7 تیمش تمجید کرد و گفت:

"او در فوتبال مدرن بازیکنی با بهره وری منحصر به فرد است، او استعداد فوق العاده ای دارد و با حرفه ای گری از این لذت می برد و سطحی دارد که در میان بازیکنان به سختی می توان پیدا کرد. در میان اعضای تیم، او یک رهبر است، او با تمام اعضای تیم صحبت می کند، به خصوص با بازیکنان جوان، او بخش مهمی از ترکیب تیم است، همانطور که په په، سرخیو راموس، کاسیاس و مارسلو هستند. اگر او شور و اشتیاقی که دارد را حفظ کند، دوران بازی اش می تواند با توجه به شرایط جسمانی مطلوبی که دارد، چند سال دیگر ادامه پیدا کند."

او در مورد په په نیز گفت: "او بازیکنی فوق العاده حرفه ای و با ممارست است. اگر قرار باشد لیست بازیکنانی که بهترین روحیه تیمی را دارند تهیه کنم، او در صدر لیست خواهد بود. او حتی زمینه این را دارد که بیشتر از خود، نگران سایر اعضای تیم باشد. فکر نمی کنم او واران را به چشم یک تهدید ببیند، همانطور که او به واران انگیزه می دهد، واران نیز می تواند به په په انگیزه دهد. او می تواند چیزهای زیادی از په په یاد بگیرد."

کوئنترائو هم تعریف و تمجید هایی از مربی خود دریافت کرد: "او بازیکن بسیار رقابت طلبی است؛ او در زمینه مصدومیت بسیار بدشانس بوده است. فصل گذشته جدا از مشکلات مصدومیت، او مشکلات خصوصی نیز داشت اما بعد از آن کمک فوق العاده ای برای تیم شد. او در تمام بازی های بزرگ بازی کرده است. در مقابل بایرن، او برای بنزما پاس گل داد، در فینال بازی کرد و همیشه نگرش مثبتی داشته است. تنها زمینه ای که او می تواند در آن بهتر شود، سطح تمرکز و انگیزه اش است. او با همان جدیت و شدتی که در مسابقات نشان می دهد، تمرین نمی کند و این چیزی است که باید آن را بهبود بخشد. اما این به معنی جدی یا حرفه ای نبودن وی نیست."

آنچلوتی در نهایت راجع به کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی برای پورتو بازی می کند نیز گفت: "او نیاز داشت که بیشتر بازی کند و پورتو برای وی راه حل خوبی بود. ما از نزدیک او را دنبال می کنیم و او خیلی خوب بازی می کند. در پایان فصل، کاسمیرو به اینجا بازخواهد گشت و خواهیم دید که چه می توانیم بکنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 15:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.